Kolce sprawiedliwości

sobota, 16 sierpnia 2014

Oczytany Kaktus na księdze blogów

Coś, co miałam wrzucić już dawno. Dokończyłam, podrasowałam i... No.

Dziś trochę inna forma Kaktusa, bo nie zawsze będę wyszczególniać tytułami kolejne notki (szkoda zapychać analizę dużymi tytułami), bo czasem jest w nich tak mało lolkontentu, że połowa miejsca na lolkontent byłaby zajęta przez duże literki tytułu (zamotałam, ale mam nadzieję, że wiecie, osochozi). A teraaaaaaaaaaaaz:

Kaktus dla Księgi Blogów!


Jest naklejka, proszę się nie czepiać! :P

Na początek poczytajmy trochę o oceniajoncych (zakładka została niestety usunięta):


Iza 
 Mieszkam w internecie. 
I wszystko jasne! (też mam na imię Iza i mieszkam w Internecie, dobrze wiedzieć, że jest ktoś do mnie podobny...)
Przyjmę na staż na moim mailu: KLIK XXX@X.XX oceniającą.
Od dziś można dostać staż na mailu. Ocenianie przez mail? Blogi są passé, teraz ocenia się mailowo! (powiedz mi to w maila)
_____
Bardzo apetycznie wyglądająca strona z ciekawym zdjęciem. Po pierwsze chcę się dowiedzieć, co oznacza yaoi.
Uwierz, nie chcesz.
Design to naprawdę mocna strona tego blogu.
Język to naprawdę słaba strona tej autorkę.
Ciemne tło działa zapraszająco do czytania.
Szczególnie z bardzo jasnym tekstem, polecam.

Treść i gramatyka


Widać klarowny przekaz, ale główna postać ma nieco zbyt mało atrybutów i nie wykorzystuje znajdujących się wokół niej przedmiotów.
Na przykład za mało posmarowała masłem kanapkę, przecież z pomocą tego noża mogłaby to zrobić o wiele, wiele lepiej. 
_____
Niestety nie widać, na pierwszy rzut oka, że to blog o recenzjach.
Adres bloga: recenzje-filmow-ksiazek-gier.
Tytuł bloga: recenzje filmów, książek, gier.
(niekoniecznie w tej kolejności, ale analogicznie)
NO FAKTYCZNIE NIE WIDAĆ. 
Jeszcze mam coś do powiedzenia o czcionce, zauważyłam, że jeden wpis piszesz tak, a drugi inaczej. Wybierz jeden rodzaj i po kłopocie.
Przejrzyjcie sobie blożka z ocenkami. Jedna ocenka fontem o rozmiarze 8, druga 12. Muihihi. Font oczywiście też nie ten sam bo po co.
_____
Troszkę się bałam jeśli chodzi o nazwę... Jest taka przerażająca!
Nazwa bloga: skazani na wieczność.
No cóż, to normalne. Mnie na przykład przerażają pomidory, dlatego je zjadam.
Bardzo fajny wygląd bloga. Nawiązuje do tematu. Jest mroczny i mogłabyś go rozweselić
No weź rozwesel wygląd bloga, bo jest smutny! :( 
Teraz uwaga, rewolucja:
Zauważyłam, że robisz też akapity, ja ich nie robię bo większości bym pozapominała i nieestetycznie by to wyglądało
Jak, kurka, przygotowując tekst do publikacji można zapomnieć o akapitach? Przecież widać, że tu jest wcięcie, tu nie ma, trzeba dodać, proste.
Fajny pomysł, ale jakoś wydaje mi się, że wzorowałaś się na Zmierzchu:
Szog i niedofjeszenie.
„-Chcę być aniołem – powiedziałam, gdy mieliśmy już się żegnać.


Amon zmarszczył brwi.

-Nie. Nie pozwolę ci na to – warknął.” 
Zmierzch:


- Chcę być wampirem – powiedziała Bella, gdy mieli się już żegnać

Edward zmarszczył brwi.

- Nie! Nie pozwolę Ci na to umrzysz (napisałam tak specjalnie)
Po pierwsze: Ktoś tu ma podręczny egzemplarz Zmierzchu do napieprzania cytatami.
Po drugie: (pogrubienie) ... serio?!
4/5 - nie napisałaś lokowanie produktu
What the...
Twój blog znajdzie się w zakładce "nasze blogi"

...hell?
Ale jakie "nasze blogi"... jak ich blogi, skoro nie ich?!

A w ogóle wiecie, że na ocenialni był gadżet z rybkami? Przyznam się, że pół godziny spędziłam na ich karmieniu, licząc, że któraś z nich w końcu przeżre się i zdechnie.
To się wytnie. Albo nie. Pomyślę.
____
Zaskoczyło mnie nieco tło. Moje pierwsze skojarzenie- blog o budownictwie.
Oto tło. Resztę dopowiedzcie sobie sami.
Jednoznacznie jest to blog tematyczny dla wtajemniczonych.
Wiecie, wewnętrzny krąg (należę do niego!), jestem bestsellerem i te sprawy!
Nie wiem, jak Was, ale mnie to zniszczyło:
Nie znajduję tu jednak kolorystycznych nawiązań do Pottera. Myślę tu przede wszystkim o zdjęciach, grafikach, specyficznych kolorach na przykład

Potter pełną gębą.
Teksty są dobrze i gramatycznie napisane.
Potwierdzam.
_____
Oczywiście rozumiem, że to twój blog i możesz dawać tam sobie co chcesz... Chociaż jednak...
No... Chociaż jednak nie...
Przez to niektóre rzeczy mają tylko mały sens lub wcale go nie mają.
A można być tak trochę w ciąży?

Bardzo dobrze sobie radzisz bo ja osobiście z filmów i książek znam tylko "Hohland" (wiem...), nie wiem skąd ty to wszystko znajdujesz :) 5/5
Z INTERNETÓW!
______
Pierwsze wrażenie




To jednoznacznie dziennik narciarski z wielkimi ambicjami. Jest bardzo nowy w tej branży. Dużo śniegu i aktułalne informacje.
Dużo śniegu i aktułalne informacje. 
aktułalne
*zgonuje*
Dobrze wygląda rególarnie prowadzony blog.
Dobrze wygląda rególarnie prowadzony blog.
rególarnie
*umiera bardziej*
(dałabym jeszcze większe literki, ale nie umiem)
DAMBLDOR BY NA TO NIE POZWOLIŁ

_____
Mogłaś przecież wybrać inną nazwę np. recenzje, oceny, na nudę jest tyle nazw a ty wybrałaś taką, która nie nawiązuje do tematu.
To chyba cała nazwa. Tak sądzę.
Mowa o blogasku z recenzjami książek, filmów, gier:
Chodzi tu o treść i gramatykę. To i to dobrze piszesz jednak czegoś brakuje, trochę dziwi mnie to... Nie widzisz tego? Jeszcze raz napiszę: dobrze piszesz, ale ja z takim stylem pisania postawiłabym hmm... pamiętnik, blog o modzie.
Depczesz jej marzenia! Jak możesz, ty, ty... TY FLONDROFNICO.

Teraz uwaga, bo zaczną się lepsiejsze teksty!

_____
Modo Maniaczka

Pierwsze wrażenie


Jest jakoś tak pluszowo-intymnie.
Czekajcie, bo nie wiem, jak to skomentować...
Albo nie czekajcie, bo chyba się nie doczekacie. Po prostu nie.
Jednoznacznie to prywatny blog pisany przez dziewczynę.
ALEŻ SZUFLADKOWANIE! Mamy dżęóderrrr! 
Wygląd


Pasujący do treści. Ładna czcionka.
\
Tak. Szczególnie urzekły mnie te krzaczące się polskie znaki w tytułach postów.
Pomysł




Pomysł nie jest nowy. Istnieje w necie wiele tego rodzaju blogów.
Myślę, że to dość śmiała teza, jeśli chodzi o blogaski-pamiętniczki... 
_____
Zanurzmy się w świat poezji:
Wieszem pisane
Oczywiście inne [wiersze] też były bardzo dobre, ale ja lubię bardziej takie rymowanki... No cóż niektóre nie bardzo rozumiałam bo się nie rymowały, ale jakiś sens w nich był. 14/15
Wiersz się nie rymuje? Ciężko zrozumieć!
Siądźcie proszę, bo nie odpowiadam za ewentualne upadki:
Tak naprawdę znam sporo blogów z wierszami i nie jest dla mnie to nowością, ale nigdy nie czytałam ballady lub wiersza o Hogwarcie lub moim mężu Voldku (I'm Bellatrix Lestrange). 5/5
Nick oceniajoncej: Bale Lestrange.
Blog jest normalny. Nie widzę w nim czegoś z efektem WOW!, ale nie mam też nic do niego.
Masz coś do mojego bloga?! Powiedz mi to prosto w ocenkę!
Otrzymałaś 37 pkt. / 45 pkt. czyli Bardzo dobry. Zapraszam wszystkich szukających jakiejś motywacji. Zapraszam również wszystkich, którzy muszą napisać wiersz do szkoły.
Możecie sobie jakiś ukraść, no problemo.

_____
Dakota i Krew Jednorożca

Kiedy podałam mojej koleżance link do twojego bloga (bo jesteśmy max Potterhead) myślała, że się pomyliłam i dałam jej bloga o modzie czy pamiętniczek, a ona kompletnie takich nie czyta, ale nie będę opowiadać swojego całego dnia.
 No, nie będzie opowiadać całego dnia, najważniejsze, że pół akapitu o pierwszym wrażeniu zostało jakoś zapchane.

Moje pierwsze wrażenie było całkiem dobre, pomijając to u góry.
No bo koleżanka pomyślała, że to blog o modzie. No to jak pierwsze wrażenie mogłoby być w stu procentach dobre? "Koleżanka ma za mnie pierwsze wrażenie"... czy coś. 
Nie podoba mi się za to tło za blogiem... Ty raczej wiesz o co mi chodzi a użytkownicy blogera też powinni wiedzieć (sorki, ale nie wiem jak to wytłumaczyć).
Tło za blogiem...
Niestety robisz małe i mało znaczące błędy gramatyczne.
Bo jakbyś robiła duże, to byłoby okej.
Ja czytałam "Harry'ego Potter'a" i wiem jeszcze więcej,
Używani'e magiczneg'o apostrof'a. APOSTROFUM TOTALUM!
(w ogóle: wtf, wie jeszcze więcej?)


Dużo blogów jest o Potterze bo sama na wiele trafiłam i pisałam dwa blogi (w tym jeden teraz KLIK )
Wild kryptoreklama appears, kryptoreklama uses SPAM – it's super effective!
nie jest to dla MNIE nowość... Jednak nie dla wszystkich...A na taki pomysł (np. dramione itp.) nigdy nie trafiłam :)
Nigdy nie trafiła na dramione?! TYŚ CZYSTA JAK NIEOBESRANA ŁĄKA.
Zapraszam wszystkich miłośników Harry'ego Pottera lub bardziej nie lubiących go...
_____
Photoblog Berty i Leosia
Szablon też mnie nie zachwycił.. Jest on lekko rozmazany i promienie słońca rażą w oczy.
Zalecam czytanie w hipsterskich okularach, coby nie raziło blaskiem zajebistości.


Pierwsze wrażenie 8/15
(...)
Nie miałam INNEGO wrażenia, ale blog wcale nie jest najgorszy i nie mam innych uwag co do wrażeń...
A jakie może być inne wrażenie w pierwszym wrażeniu...? 
- ogólny wygląd 3/5
(...) Dodaj coś do boga, aby był ciekawszy :)
Czuję tutaj ostry towar. 
przed "i" nie można dawać przecinków!
Zdziwiłabyś się!
Posty są ciekawe, dobrze napisane, przykuwają uwagę czytelnika, może nie w wielkim stopniu, ale jednak.
No fakt, przecież ważniejszy i wyżej punktowany jest szablonik i pierwsze wrażenie!
Człowiek uczy się na błędach i bez nich, nic lub tylko trochę, nie osiągnie. Oprócz tego na twoim blogu czuć niepewność. Czy tak jest? Tego nie wiem, ale ty na pewno.
Niech ta focia wystarczy za komentarz.
_____
Informacje
Zacznę od początku, a zakończę na końcu.
Bułkę się je, a długopisem się pisze.

Nabór pozostanie w POŁOWIE zamknięty.
Od dziś przyjmujemy pół oceniającej. I ani grama więcej, zrozumiano?!

Teraz uwaga, bo z grubej rury:
moja wena** chwilowo się zatraciła.
I wytłumaczenie gwiazdeczek:
moja wena** - każdy autor lub prawie każdy, bloga, odpowiadania, książki itd., może stracić chwilowo wenę

Sorry za takie trochę poplątane informacje, ale "moja wena" taka jest...
Moja wena mówi mi, że czas wypić coś mocniejszego.

_____
Emotions written on cards!

Pierwsze wrażenie:
Nastawiam się na intymne myśli miłej i wrażliwej dziewczyny.
Co ona z tą intymnością?! (serio, to brzmi już jak poważne zboczenie)

W tym wszystkim przeszkadza mi tło, które działa jak pustka.
A... e... a jak działa pustka? Chcecie odpowiedzi? Och, wiem, że chcecie:
Cokolwiek jest tu przedstawione- tło działa jak skalpel wycinający osobowość
Dalej o intymności:
Oczekiwałabym blogu trzymającego mnie w intymności twojego świata, a twój świat na pewno nie jest biały. 
Cóż. Nie wyszło!
_____
This history is my story

Jednak jeśli jest to opowiadanie, historia, powinien być choć nagłówek nawiązujący do tematu np. książka, rzecz z życia codziennego (choćby zeszyt...).
Pierdyknę zeszyt w nagłówek, będzie pasował do opka o średniowieczu.

Krótki kurs dobierania kolorów:
- kolorystyka 4,5/5
Niebieski pasuje do niebieskiego
A teraz uwaga, pocisk:
Mogę Cie teraz obrazić, ale cóż... ocena to ocena. Nie piszesz zbyt dobrze.
No ja nie wiem, tak kogoś pojechać, tak obrazić! :/ Ale ocena to ocena! (a analiza to analiza, muehehehe) 
Jak na razie (tu szczerość i na twoim miejscu) nie pisałabym opowiadania.
A ja ocen, droga Bale. 

Jeśli mogę spytać jakie oceny dostajesz lub dostawałaś na wypracowaniach? Oczywiście chodzi mi o te z polskiego.
Kurczę, to nie mogą być te z matmy?



- błędy 1/5


Robisz ich całkiem sporo.

Ortograficzne - zdarzają Ci się.

Gramatyczne - nie zauważyłam.

Interpunkcyjne - bardzo dużo.

Inne - całkiem sporo.
TO ZNACZY: JAKIE?! 
Jeśli miałabyś się spotykać z którymś z b, to z którym?


Jeśli miałabyś się spotykać z którymś z B to z którym? - B powinno być z dużej litery (tak naprawdę nie jestem na 100% pewna, ale łatwiej się jest połapać :))
Przy okazji kasacja przecinka po "B", brak wytknięcia powtórzenia. Nie ma to jak poprawiać ze złego na gorsze. 

Mamy też odzew ocenianej autorki:


Dzięki za szczerą krytyke, ale się mylisz. Sory, ale sprawdzała to moja pani z j.polskiego i powiedziała, że jest dobrze. Jeśli chodzi o moje oceny z tego przedmiotu mam 5/6.
Ocenki z polskiego wyznacznikiem umiejętności prowadzenia blogasków. :D (zaraz za dyplomem czytelnika ze Sznaucerka!)

_____
EVERYTHING HAS CHANGED
Treść i gramatyka 14/20


Styl pisania: Dojrzale wygląda użycie fachowych nazw w stylu choroby Huntingtona.
A mnie to wygląda na przedawkowanie Hałsa...
Błędy: W tekście można jednak znaleźć niedopracowania w stylu "Chciałam uronić łzę, a ble to nic nie dało". Czegoś tu brakuje, przez co zdanie staje się niezrozumiałe.
Czegoś tu brakuje. A może czegoś jest za dużo, hm... A BLEEEEE!

Dodatki: Teks jest ciekawy. Dlatego też dobrze byłoby nad nim popracować. 5 pkt
Pięć punktów za dodatki, tylko ich treść taka jakaś... Ja pieprzę, gdzie ja szukam logiki...

_____
Die young
"Die young" - młodo umrzeć. Patrząc na pierwsze zdjęcia łatwo się domyślić, że mamy doczynienia z "mrocznym" blogiem.
Bo po nazwie nikt by się nie spodziewał...

Teraz trochę o upodobaniach oceniajoncej:
Jak dla mnie jeden z lepszych blogów. Lubię rzeczy, które dotyczą krwi, śmierci, tortur i innych dziwnych rzeczy. Lubię takie rzeczy przeglądać, mimo że nie mam tendencji masochistycznych.
Nawet tak czarny charakter jak ja rozumie, że w każdym blogu przydaje się kolorowy akcent, a nie monotonia jednego koloru. Powinnaś dodać jakiś jaskrawy gadżet lub czcionkę.
Czarny charakter... Ze szkolnego klubu złoczyńców chyba. 
- ogólny wygląd (4 pkt.)


Osobiście lubię takie ciemne klimaty, jednak jeśli liczysz na szersze grono czytelników, to z tym daleko nie zajdziesz. Większość ludzi nie uważa ani tej tematyki, ani takiej kolorystyki.
Eeee? 
Chwila. Coś mnie distractuje z prawej strony...
Dodano nowe strony... co?
_____


MONIKA T.
(było nazwisko, ale nie widzę potrzeby pisania go tu w całości).
Zanurzmy się w głębiny... nawet nie wiem, czego.
- tytuł / link (3 pkt.)


Tytuł nie jest jakoś specjalnie pomysłowy, ale i tak lepszy od całej masy innych. Jest on najprawdopodobniej Twoim imieniem i nazwiskiem. 
Jaki kraj taki Sherlock.


Zejdźmy niżej:
Link także nie stanowi niczego trudnego do zapamiętania - monikamajka. Proste, ale mało schludne, moim zdaniem oba wyrazy powinny być rozdzielone przecinkiem.
Coś wam w związku z tym pokażę:
Możecie kliknąć, żeby powiększyć.
Ale nie musicie.

- błędy (5 pkt.)
Albo nie popełniasz błędów, albo starannie je przeglądasz zanim opublikujesz. Nie znalazłam żadnego błędu.
To znaczy popełniasz. Tylko że chyba jednak nie.


Podoba mi się ta zwięzłość i wylewność.
Aha. Mam nadzieję, że wpasowałam się w upodobania.

_____

ZAWIADOMIENIE




Po przeczytaniu miażdżącej krytyki ocenionej osoby postanowiłam wycofać się z ocen. Nie wiem jeszcze na jak długo. Być może wogóle. Oceny są zawsze subjektywne i blogi mogą się oceniającym nie podobać. Blog przeze mnie oceniony otrzymał ocenę dobrą. Mimo to autorka wypluła stek czarnych słów. Jeżeli ocena jest w tym stopniu skrytykowana, nie ma sensu tego dalej ciągnąć.
No co ta autorka tego bloga sobie myśli, co?! Dostała "dobry" i jeszcze śmie marudzić? Przeciesz subjektyfnie oczeniam no osochozi no?! Czarne słowa, illuminati, replitianie, masoni! Krytyka miażdżąca, jak autor mugł siem nie zahwycić geniószem!!!!!111ooneoneeleven
/ragequit

A kolejna notka:




_____

NIE WIEM...
Tak naprawdę nie wiem czy Iza odeszła z oceniania czy nie, ale już usunęłam jej opis i jej kolejkę...


A więcej nie wiem co napisać :/.
Każdy, kto był w kolejce, został wypieprzony i nie był o tym poinformowany. Bo po co, nie?
Czy Iza wróci do oceniania? Co się stało z panią spod piątki i dlaczego tło w kwiatki nie pasuje?
_____


HEROSI SĄ ZAWSZE I WSZĘDZIE

- wygląd 2/5


Na górze jest pusto, lecz jakimś cudem jest bałagan.
No przecież logiczne. Tam, gdzie nic nie ma, zawsze jest chlew. 
Kiedy przenoszę wzrok na środek są pewne literki, które nie przeszkadzają mi.
Ten środek nazywa się postami. 
Nagle odwracam się i ciągnie mnie coś na dół.
Obawiam się, że to poziom tej oceny. 




Zauważyłam (bo tego nie da się NIE zauważyć), że zamiaststrona główna pisze tablica ogłoszeń. 
Widocznie tablica ogłoszeń ma więcej weny.

Według mnie powinno być po prostu strona główna.  (...) Reszta stron jest normalna. Oprócz pierdoły, strona ta posiada jeden kawał i miejsce na zadawanie pytań. Nie mówię, iż jest okropna, zła, najgorsza itd., tylko nazwa mogłaby być taka... boska?
A "strona główna" nie może być tablicą ogłoszeń.
Bo ja ci tak mówię.
- styl pisania 4/10


Piszecie niegramatycznie.
Niegramatycznie? Kto to mówi!
Jejku, żebyście wiedzieli jak mi jest trudno napisać o waszym stylu pisania. Choćbym chciała nie dam rady.
Patrząc na obszerność podpunktów dotyczących notek, chyba w żadnym blogu jeszcze nie dała rady... 

- błędy 2/5


Nie podam Wam przykładów błędów, bo robicie ciągle te same.
Klasyg! Błędy są, ale gdzie, to już same wiecie...
nie chcę pisać na siłę czegoś nie przydatnego. Mam nadzieję, że wybaczycie.
No, bo w innych ocenkach to przecież morze mądrości!
Bardzo podoba mi się pomysł bloga.
Nowa generacja blogów, które podrzucają autorom pomysły na pisanie. Tylko 2,99 zł!
Ja wiem, że moja ocena nie jest idealna, ale pisałam ją cały tydzień.
I dlatego nie macie prawa się czepiać! Rozumiecie?! NIE MACIE!

Otrzymaliście 33 pkt. / 60 pkt. czyli dobry.
... DOBRY. U mnie od trója zaczyna się od 60, a czasem 70% ... (i u wielu z was pewnie też). 

_____


MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ SĄ DWOMA OBLICZAMI TEGO SAMEGO
Wygląd - 2/5


Gdy weszłam na bloga od razu skojarzyło mi się z mangą, anime (przepraszam, ale nie rozróżniam tego).
Google bolą.

W 'Bohaterach' brakuje mi ich zdjęć, łatwiej byłoby ich zapamiętać.
Protip: czytelnik to idiota i musi mieć focie, żeby wiedzieć, kto jest kim w opku!
Dodatki - 4/5


Tak naprawdę nie ma tu żadnych dodatków.

Spójrzcie na ilość punktów. xD

_____
MOJE ABBEY ROAD

Prawie w każdym poście jest coś, co zostało napisane z sarkazmem (a ja uwielbiam sarkazm).
Na pewno odnajdziesz się więc na Kaktusie!
Proponowałabym zmiejszyć dawkę tego ostatniego (mowa o ironii), bo niestety niektórzy nie potrafią rozróżnić go od prawdy.
Nie wiem, co biorą ludzie od ocenek, ale też chyba łatwo to przedawkować.

''Mondre słufka'' - wiem, że to sarkazm, więc jest ok.
Od dziś połowa analfabetów nie jest już analfabetami, ale osobami pokroju wujka ciętej riposty, sarkastycznego mistrza gaszenia wszystkiego suchym chlebem!

Jednak jak już mówiłam niektórzy nie go potrafią zrozumieć. Ja nie uznam tego za błąd, bo wiem, że było to celowe.
 Moje gratulacje!

_____


LISTY NICZYJE - HISTORIA CÓRKI CZARNEGO PANA
Nazwa trafiła już w moje gusty! Nie będzie to jakieś durne opko o cudownym Potterku, który jest pe***em (sorry, ale Potter to... głupek) i ratuje świat przed zajeb****m Lordem Ochlejmordem yyy... Voldemortem itp.
Gusty, gusty, przynieście mi kapusty! A tak serio: żarty takie wyszukane, poziom ocenki wysoki taki, dno i wodorosty, wow, uszanowanko, gimba i fokle.

Czytając takie rzeczy, mam wrażenie, że trafiam na moment do takiego gimboświata. Ale na szczęście, mimo że z krzykiem, jakimś cudem się budzę z tego koszmaru i uświadamiam sobie, że to tylko blogasek... Chociaż nie. Ja faktycznie żyję w Internecie! *drama*

Mam nadzieję, że Voldziu został tatusiem jeszcze w szkole, kiedy był przystojny XD.
No pewnie, bo przecież geny działają tak, że jak już nie miał nosa, to jego dziecko też koniecznie nie powinno go mieć XD.
Po przeczytaniu kawałka tekstu znalazłam "chyba błąd".
Nie jestem pewna, ale i tak się przypieprzę.
Szczęście wypływa i zaczynam pływać po otchłani internetu.
Pierwszy dzień w Internetach? Pozwól, że cię oprowadzę!
Bohaterowie - Tak! W końcu się dowiedziałam kto jest matką Narcize i dlaczego jest Chorwatką!
Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że to dlatego, że wynika to z narodowości rodziców.
Pomysł 4/5


Po pierwsze to opowiadanie. Opowiadań jest mnóstwo i nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.
Niech każdy, kto ma bloga z opkiem lub/i więcej niż 20 lat, opuści natychmiast Internety! To nie miejsce dla was!
Oh, wait... 

Przenieśmy się na momencik do posta z odmową:
Nie ocenię bloga o hiperłączu http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/. Dlaczego? Są dwa powody. Pierwszy: Na linku nie ma linku bądź buttonu do tej ocenialni.


Drugi: Opowiadanie osiem godzin i dziesięć minut temu zostało zawieszone.

Trzeci: Nie można kopiować treści.
Liczenie do dwóch: robisz to źle.

Ostatni pościk pochodzi z kwietnia (ale to nie szkodzi!). Mowa o odejściu głównej oceniajoncej (smuteg wielki taki).

Zajrzyjmy więc do komentarzy, gdzie wypowiada się była oceniająca, wspomniana wcześniej Iza:
Logicznie patrząc nie możesz odejść, ponieważ to twój blog.



Możesz zamknąć blog lub przekazać go komuś- przynajmniej takie są reguły profesjonalizmu.
PROFESJONALIZMU!!!
(rzadko kiedy używam więcej niż jednego wykrzyknika, a jeśli już tak robię... no wiecie, sprawa zahacza o profesjonalizm, tutaj już nie ma miejsca na żarty)

A oto końcówka komentarza, nie skomentuję jej, bo po prostu mnie pokonała:
Patrząc na popularność bloga radziłabym ci tego nie robić. Jeżeli nie masz czasu lub ochoty, to wymyśl taki system, żeby ci się to opłacało. Jestem pewna, że znajdą się tacy, którzy zapłacą za dobre oceny.
Edytuję, bo Leleth uświadomiła mi, że niechcący pominęłam sporo lolkontentu!

KOMENTARZ PIETRKA: KSIĄŻKI I FILMY.
Wygląd 4/15

- kolorystyka 2/5
Pomarańczowy i niebieski:

Jak na moje oko średnio razem pasują, ale na twoim blogu te kolory są. C prawda nie pełnią funkcji szefa (szefem jest biały), ale dobrego pracownika.
Yyyy... Co ja czytam. Kolory zaraz zaczną zakładać związki zawodowe...

W nagłówku powinien być motyw książki itp., przecież takie coś można zrobić nawet w PoincieJa na szczęście mam inne programy, lecz mówię na poważnie, spoko nagłówek można zrobić w Poincie!
Jak patrzę na twojego bloga to myślę sobie "Musiał się strasznie napracować, pewnie całą noc siedział przed kompem", a potem się śmieję. Trzeba przyznać, iż jestem taka zabawna (:D).
Widzę, że towar mocny, bo trip nadal trwa.


Ogólnie dobrze się czyta, ale piszesz tak (dla mnie) zbyt dojrzale.
Na blogach tylko młodzieszofy styl. Pamiętajcie.
Czytając twoje posty czułam się tak jakbym czytała "Władcę Pierścieni".
 Był już Proust blogosfery, czas na Tolkiena!


Może mało osób czytało tą książkę i nie wiedzą jakim językiem pisał Tolkien, dlatego po części wytłumaczę.
Widzicie to? Bo mnie się właśnie oczy poturlały pod łóżko. 
Tolkien wydał książkę w 1954 r. (coś koło tego), więc musiał pisać naprawdę... hmm... nie wiem jak to ująć, ale znał 30 języków tylko nie polskiego (był to za trudny język :P), więc wyobraźcie sobie jak to się czytało.
Zgóglała pewnie, a teraz, że niby wie.
JUŻ WIEM JAK TO UJĄĆ! Tolkien miał trudny język!
EUREKA! SZYBKO NOBLA JEJ, NOBLA! 
Być może to wina mojego IQ, ale co tam.
Muszę to komentować?

Teraz podam tylko JEDEN błąd, a cały post musisz dokładnie przeczytać i pozmieniać.

Jednak nie podam przykładu, ale zamiast np. 12 coś tam, coś tam.
Wyższy poziom wszystkiego.



Czekam na pozew, bo mój adwokat się nudzi.

37 komentarzy:

  1. ;-----; kaktus taki pjenkny, skislam tak bardzo. Zeby Ci nigdy wiecej do glowki nie przyszlo, zeby porzucic swoja misje! ;ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kiśnij! I na razie nie mam zamiaru porzucać misji! :D


      BTW. UWAGA, ZEDYTOWAŁAM POSTA I DODAŁAM ANALIZĘ JESZCZE JEDNEJ OCENKI, BO MI UMKNĘŁA WCZEŚNIEJ :C

      Usuń
  2. W połowie tekstu skisłem ze śmiechu, idę po prostu w połowie umrzeć, a w połowie nie ;D Dzięki, Deneve, u made my day... or night...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tło za blogiem..."
    Za blogiem to chyba tapeta pulpitu.

    Den, dziękuję za tego Kaktusa, zrobiłaś mi noc. <5

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pluszowo-intymnie", no nie mogę, no. I "I'm Bellatrix Lestrange". Lolcontent zacny, dołączam do skiśniętych!

    By the way:
    "PROFESJONALIZMU!!!
    (rzadko kiedy używam więcej niż jednego przecinka, a jeśli już tak robię... no wiecie, sprawa zahacza o profesjonalizm, tutaj już nie ma miejsca na żarty)"
    Podejrzewam, że chodziło o wykrzyknik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy... tak, chodziło o wykrzyknik. Przepraszam, już poprawiam, mózg mi się zawiesił. :P

      Usuń
  5. Czy tylko ja mam problem z szablonem na tej "ocenialni"?;) Trafić w link, który działa, to naprawdę wyczyn, wpisać komcia tym bardziej, jakby jeden element zasłaniał drugi. Otworzyć stronki - to samo, nie działają mi. Cudne^^

    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. "moja wena** - każdy autor lub prawie każdy, bloga, odpowiadania, książki itd., może stracić chwilowo wenę" - zgon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Tęskniłam za takimi analizami. Nie mogłam przestać się śmiać, gdy czytałam "This history is my story".
    "Niebieski pasuje do niebieskiego" - najlepiej! Czuję się tak oświecona.
    Już tęsknię do następnego wpisu na Karnym kaktusie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czekałam, aż ktoś zauważy!

      Usuń
    2. O kurwa, takie rzeczy tylko u Denka *płacze*

      Usuń
  9. "Dodaj coś do boga, aby był ciekawszy" rozłożyło mnie na łopatki. To się chyba fachowo nazywało "bogostroitielstwo"... A potem były jeszcze "strony, które pozwalają więcej dowiedzieć się o czymkolwiek" oraz wielkiej urody teoria o języku Tolkiena.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bardzo apetycznie wyglądająca strona z ciekawym zdjęciem. Po pierwsze chcę się dowiedzieć, co oznacza yaoi."

    Zabiło mnie definitywnie. xDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto, uwielbiam cię. A gdybyś ujrzała moje zdumienie na widok kaktusa! Ale teraz jestem szczęśliwa. I mogę iść spać. Zaryczana od śmiechu xD
    Ja chcę więcej. Zła babo.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zalecam czytanie w hipsterskich okularach, coby nie raziło blaskiem zajebistości."

    "[Nagle odwracam się i ciągnie mnie coś na dół.]
    Obawiam się, że to poziom tej oceny."

    Jesteś najlepsza. Rly.


    OdpowiedzUsuń
  13. Spłakałam się, dzięki! XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście zainteresowani współpracą?
    Internetowy Spis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak mi przykro, poczekaj, to się popłaczę. Jak Ci nie pasuje, to nie komentuj, tylko zostaw w spokoju. A u nas szablon jest przynajmniej robiony własnoręcznie, przez deziewczyny z bloga. Nie idziemy na łatwiznę i staramy się coś robić, zamiast tylko krytykować.

      Usuń
  15. Umarłam. Ciężko teraz przybliżyć najlepsze cytaty. Z Silence czytamy razem i obie leżymy ze śmiechu. Cieszę się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zaprzeczam. Przepraszam, ale muszę to dodać. "Dzięki za szczerą krytyke, ale się mylisz. Sory, ale sprawdzała to moja pani z j.polskiego" Cytat życia.

      Usuń
  16. Świetna analiza.Od razu mi się humor poprawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Tło działa jak skalpel wycinający osobowość".
    Post/notka = "pewne literki, które nie przeszkadzają mi".

    Boru, płaczę! Przy tych fragmentach musiałam dosłownie otrzeć łzy z oczu, a reszta Kaktusa też arcyÓpojna!

    Den, nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Kaktus nadal trwa. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. "A w ogóle wiecie, że na ocenialni był gadżet z rybkami? Przyznam się, że pół godziny spędziłam na ich karmieniu, licząc, że któraś z nich w końcu przeżre się i zdechnie.
    To się wytnie. Albo nie. Pomyślę."

    A zawsze się mnie pytali, czemu na blogu z opowiadaniem mam rybki. I wszędzie indziej też rybki. Jak można nie chcieć karmić rybek?
    Gdyby ktoś robił gadżet, który je rozpęka z przejedzenia, to się piszę.

    "Otrzymaliście 33 pkt. / 60 pkt. czyli dobry.
    ... DOBRY. U mnie od trója zaczyna się od 60, a czasem 70% ... (i u wielu z was pewnie też). "

    No nie, bardzo miłosierni nauczyciele przedmiotów, które nie są ważne dla danej klasy zchodzą niekiedy do 50%. Na trzy. Czwórka to obowiązkowo powyżej 70.

    Analiza taka piękna! Made my day, Deneve! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Spójrzcie na ilość punktów" - kochana Den, LICZBA punktów, liczba!

    OdpowiedzUsuń
  20. http://oi58.tinypic.com/2qbr5f5.jpg

    "czy ser może być bronią"

    OdpowiedzUsuń
  21. Analiza cudna i piękna, ale czytanie samych tylko fragmentów Wielkich Oceniających"... uch, to boli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozpoczęto przedsprzedaż "Demona żądzy". Analiza coraz bliżej :3
    "Zaczytani.pl -> Thriller -> Demon żądzy — Dominika Szałomska"
    Thriller, śmieszne. Nie mogę się doczekać kaktusa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam wczoraj, ale nie wiem, czy kupię to teraz, zaraz, natychmiast, bo jak spojrzałam na cenę tego gniota, to złapałam się za głowę. :< prawie 40 zł z przesyłką! (obczaję w toruńskich księgarniach, może coś taniej będzie)

      ~niezalogowana Den

      Usuń
  23. Jeśli bulwersuje Cię sama cena tego tworÓ, to poczytaj może jeszcze na dokładkę komcie na lubimyczytac. Chociaż nie, lepiej żebyś na zawał nam nie zeszła bo nie będzie analizy ;P
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  24. "Widać klarowny przekaz, ale główna postać ma nieco zbyt mało atrybutów i nie wykorzystuje znajdujących się wokół niej przedmiotów." - mnie tam od razu kojarzy się z Carrie. nie wykorzystuje przedmiotów. a co tam, niech latajo.
    Acrimonia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


  26. Powalająca krytyka, uwielbiam Wasze cięte riposty :). Miałam przyjemność zostać wymieniona powyżej, jako autorka nie do końca rymujących się wierszy. Aż strach pomyśleć, co napisałaby gdybym pisała same wiersze białe! :O

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Obrazek dostałam od Mewtiny. Obsługiwane przez usługę Blogger.